Concursul constă în urmatoarele etape: selecţia dosarelor,proba scrisă şi o probă practică sau interviu
- proba scrisă va avea loc în data de 09.05.2023 ora 11ºº la sediul unităţii din str. Mihai Eminescu , nr.12
- proba practică/interviul va avea loc în maxim 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
- la examen/concurs candidaţii se vor prezenta în sală cel tarziu la ora 10.50 şi vor fi identificaţi în baza buletinului sau cărţii de identitate.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la secretarul comisiei de concurs (Birou RUNOS Albu Alina -tel. 0757499239 ) până la data de 28.04.2023 ora 16ºº
BIBLIOGRAFIE/TEMATICĂ:
Pentru postul de inginer cu responsabilități în SSM
1.Legea nr.319/2006 - Legea securităţii şi sănătăţii în muncă - integral
- HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006 – integral
- H.G. nr.971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca cu modificarile si completarile ulterioare - integral
- H.G. nr.1146/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea in munca de catre lucratori a echipamentelor de munca - integral
- H.G. nr.1091/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru locul de muncă - integral
- H.G. nr.1028/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate in munca referitoare la utilizarea echipamentelor cu ecran de vizualizare - integral
- H.G. nr.1048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca, cu modificarile si completarile ulterioare - integral
Pentru postul de asistent medical generalist
- Urgenţe medico_ chirurgicale autor Lucreţia Titircă-editura Medicală
- Tehnici de nursing autor Lucreţia Titircă –edituira Viaţa Medicală Românească
- Manual de medicină internă pentru cadre medii – autor Corneliu Bornundel –editura ALL
- Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare
- ANEXA I, CAPITOLUL II – pct.13
- ANEXA III Atribuţii în unităţile sanitare cu paturi , pct. I
- OMS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, tehnicii de lucru şi interpretare pentru testele de evaluare a eficienţei procedurii de curăţenie şi dezinfecţie, procedurilor recomandate pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcţie de suportul care urmează să fie tratat şi a metodelor de evaluare a derulării şi eficienţei procesului de sterilizare
- ANEXA 1 și 3
- Ordin nr.1226 / 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale
- ANEXA 1
- Legea nr.46/2003 Legea drepturilor pacientului - integral
Pentru postul de îngrijitoare de curățenie, spăpătoreasă și muncitor necalificat
1.OMS nr.1101 /2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor
asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare
- ANEXA 4 Precauţiunile Standard - Măsuri minime obligatorii pentru prevenirea şi limitarea infecţiilor asociate asistenţei medicale
- OMS nr.1761/2021, pentru aprobarea "Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi
dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie
de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul
eficienţei acestuia
- ANEXA 1 Norme Tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private
CAPITOLUL I - Definiţii
CAPITOLUL II - Curăţarea
CAPITOLUL III - Dezinfecţia
- ANEXA 3 PROCEDURILE RECOMANDATE pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de nivelul de risc
- Legea nr.46/2003 Legea drepturilor pacientului -INTEGRAL
4.Ordin nr.1226 / 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale
- ANEXA 1 NORME TEHNICE privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale
CAPITOLELE de la I la VIII
- ANEXA 3 CONDIŢII de colectare prin separare la locul producerii, pe categoriile stabilite, a deşeurilor rezultate din activităţi medicale
Pentru postul de agent de pază:
1.Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată;
- CAPITOLUL II – Secțiunea a 2 a
- CAPITOLUL V – integral
- CAPITOLUL VI – Secținea 1
- H.G nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor
- CAPITOLUL II – Secțiunea a 3 a
- CAPITOLUL III – Secțiunea 1, Secținea a 2 a
- ANEXA 1 Cerinţe minimale de securitate, pe zone funcţionale şi categorii de unităţi CAPITOLUL I
- ANEXA 2 Documentele specifice executării şi evidenţierii serviciului de pază prin forţe şi mijloace civile şi modelele acestora
- ANEXA 3 Descrierea, culoarea şi modelul uniformelor de serviciu ale personalului de pază propriu
3.OMS 1365 2008 privind organizarea serviciului de pază şi a regimului de acces în unităţile sanitare publice cu paturi din reţeaua Ministerului Sănătăţii Publice - integral
Condiţii de participare:
I.Condiţii generale
- a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- e) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care face candidatul la post incompatibil cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- f) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
- g) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare
II.Condiţii specifice:
- pentru postul de inginer cu responsabilități în SSM
-diplomă de absolvire studii superioare (ştiinţe inginereşti, ştiinţe agricole şi silvice, cu diplomă de licenţă sau echivalentă, a ciclului I de studii universitare, studii universitare de licenţă, ori a studiilor universitare de lungă durată)
-curs în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu conţinut minim conform legislației în vigoare, cu o durată de cel puţin 80 de ore;
-6 luni vechime în specialitate
- pentru postul de asistent medical generalist
- diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă (PL)
- diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997
- 6 luni vechime ca asistent medical generalist
- vechimea într-o unitate spitalicească constituie un avantaj
- pentru postul de îngrijitoare, spălătoreasă și muncitor necalificat
- studii generale sau medii
- fără vechime
- voluntariatul într-o unitate spitalicescă constituie un avantaj
- pentru postul de agent de pază
-studii generale sau medii
-atestat profesional în domeniu
- fără vechime
Documente necesare înscrierii
- a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 1;
- b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului pentru care se solicită înscrieirea
- e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- i) curriculum vitae, model comun european.
j)copie chitanţă taxă înscriere concurs (50 lei pentru postul de îngrijitoare, spălătoreasă, muncitor necalificat, agent pază/paznic și 100 lei pentru postul de inginer II responsabil SSM și asistent medical generalist)
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
- Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoţite de documentele originale
- Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice.
Calendarul desfăşurării concursului:
Data limită pentru depunerea dosarelor de înscriere |
28.04.2023 ora 16ºº |
Data selecţiei dosarelor |
02.05.2023 ora 16ºº |
Data limită pentru afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor |
03.05.2023 ora 16ºº |
Data limită de depunere a contestaţiilor privind rezultatul selecţiei dosarelor |
04.05.2023 ora 16ºº |
Data limită a afişării rezultatelor contestaţiilor privind selecţia dosarelor |
05.05.2023 ora 16ºº |
Data desfăşurării probei scrise |
09.05.2023 ora 11ºº |
Data limită pentru afișarea rezultatelor probei scrise |
10.05.2023 ora 11ºº |
Data limită de depunere a contestaţiilor pentru proba scrisă |
11.05.2023 ora 11ºº |
Data limită pentru afișarea rezultatelor contestaţiilor pentru proba scrisă |
12.05.2023 ora 11ºº |
Data susţinerii probei practice / interviului |
În maxim 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise |
Data limită pentru afișarea rezutatelor probei practice/ interviului |
În maxim o zi lucrătoare de la data susținerii probei practice/interviului |
Data limită pentru depunerea conestațiilor pentru proba practiă/ interviu |
În maxim o zi lucrătoare de la data afișării rezutatelor probei practice/interviului |
Data limită pentru afișarea rezultatelor conestațiilor pentru proba practiă/ interviu |
În maxim o zi lucrătoare de la data depunerii contestațiilor pentru proba practică/interviu |
Finalizarea cocursului/examenului |
La expirarea tuturor termenelor prevăzute în calendarul desfășuării concursului/ examenului |
Anexa nr.1
SPITALUL MUNICIPAL VATRA DORNEI Aprobat manager,
Str. Mihai Eminescu nr.12,jud.Suceava,cod 725700
Cod fiscal 4535414 TEL0230 375528 FAX0230371318
OPERATOR DATE CU CARACTER PERSONAL11555
E-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Website:www.spitalvatradornei.ro
Nr___________din___________
Domnule manager,
Funcţia solicitată:____________________________________________
Data organizării concursului, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz:
_____________________________________________________________
Numele şi prenumele candidatului:_________________________________
Datele de contact ale candidatului (Se utilizează pentru comunicarea cu privire la
concurs.):
Adresa:_______________________________________________________
E-mail:_______________________________________________________
Telefon:______________________________________________________
Persoane de contact pentru recomandări:
Numele şi prenumele |
Instituţia |
| Funcţia |
Numărul de telefon |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.
Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar următoarele:
_
Îmi exprim consimţământul |_|
_
Nu îmi exprim consimţământul |_|
cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.
_
Îmi exprim consimţământul |_|
_
Nu îmi exprim consimţământul |_|
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
_
Îmi exprim consimţământul |_|
_
Nu îmi exprim consimţământul |_|
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară ................................. .
Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
Data:________________
Semnătura:___________